16 ianuarie 2009

cumpar carti

...mi-am dat seama ca nu am mai citit de mult... carti ... ca de citit...citesc ceva tot timpul, ziare, bloguri, articole pe net, oferte, contracte etc etc...dar o carte....de cand n-am mai citit o carte, mi-e si rusine sa recunosc...

si astazi, nu stiu cum, mi-a fugit gandul la "panza de paianjen" a Cellei Serghi...si am inceput sa caut, pe net fireste, in oras singurul anticariat pe care il stiam si pe unde mai treceam din cand in cand, s-a desfiintat...am gasit un anticariat online aici si inca mai caut....fiindca vreau sa-mi umplu biblioteca, asa cum visam cand copil fiind, luam pe ascuns carti din biblioteca printilor si citeam sub plapuma, cu lanterna, sau cu patura in geam, sa nu ma prinda....fiindca vreau sa citesc, sa recitesc cartile care mi-au fermecat adolescenta si m-au facut sa visez in anii de facultate...fiindca vreau ca Ioana sa aiba cartile la indemana, pe care sper sa le "devoreze", asa cum face in prezent cu cartile ei de povesti..............asa ca......cumpar carti!!!

6 comentarii:

  1. Si eu mai am un pic din "Puterea Destinului " de Thomas Gifford, carte care mi-a acaparat orele de relaxare despre care se vorbeste mai putin , fiind poate subiect tabu pentru unii.,, dar stiu ca e placut sa citesti, chiar am ajuns sa o citesc si cand faceam baie, s-a si udat un pic :D. Ma gandeam, chiar imi place sa citesc, de ce nu o fac mai des.., de altfel, abia astept uneori sa vina "momentul " ca sa mai citesc cateva capitole din ea.
    Asa ca..recomand..cititi, citeste Ana.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. A, inca ceva, de ordin tehnic, am vrut sa urmez link-ul dat de tine, trebuie sa il refaci pentru cei mai putin cunoscatori, este editat grasit si nu te trimite nicaeri. Cred ca trebuie sa il scrii fara http://, cred..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc. am remediat.ai dreptate.lectura placuta, vezi sa nu cazi in buda :d

    RăspundețiȘtergere
  4. ca intotdeauna..ironica..
    as vrea sa pot spune ca esti glumeatza, sau simpatica..si stiu ca esti..
    Doar ca ti-e greu sa faci asta cu mine..
    De ce ai da putin din tine si celui care.., cel mai usor ii ranim pe cei care ne iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Incearca pe http://carte-veche.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. daca va mai intereseaza carti vechi,dati-mi un mail la gaby.neatu@yahoo.com si va trimit o lista cu cartile pe care le mai am!

    RăspundețiȘtergere