29 ianuarie 2009

balul vanatorilor

maine seara mergem la bal, balul vanatorilor
nu am fost niciodata, in plus, nu am mai fost la o petrecere dintr-asta pretentioasa de muulta vreme, din varii motive...acum, vreau sa merg, sa ma distrez, sa privesc oameni, sa "socializez", ma simt tare a-sociala(trebuie sa ma uit in dictionar, nici nu cred ca exista cuvantul acesta...)

o sa mergem impreuna...inca nu stiu cine o sa mai fie...

si pe langa emotiile de rigoare, nu stiu cu ce sa ma imbrac( sau nu mai am cu ce sa ma imbrac, dat fiind ca mi se intampla rar sa fiu la tol festiv :( )...nu stiu cu ce sa ma incalt...dar cu siguranta aflu pana maine...
UPDATE: mi-am gasit rochie...dupa ce am probat vreo 20, eu care n-am rabdare nici sa intru in magazin, am gasit acea rochie care a facut sa-mi stea inima si care imi vine ca turnata...e ceva, pt mine, o sa dorm linistita la noapte :), desi am emotii...


2 comentarii:

  1. :)...e cel mai greu sa alegi ceva potrivit cu care sa te imbraci...important e sa te simti tu bine in ceea ce porti...oricum ce am obesrvat eu...majoritatea suntem preocupati mai mult de cum suntem noi imbracti..oare e potrivit? oare ma avantajeaza?...oare m-am asortat?...si nu prea ne uitam la ceilalti...concluzia...ne imbracam pentur noi...oricum ceilalti vad doar jumatate din ce vedem noi la propria persoana

    RăspundețiȘtergere