31 ianuarie 2009

balul vanatorilor 2

a fost...am fost...m-am intors
o petrecere f reusita, muzica buna, orchestra la inaltime, program folcloric, tombola...multa lume buna, finantisti, politisti, OPC-isti, vanatori si pescari, s-a dansat mult, s-a baut si mai mult, mancare nu multa dar deosebita, specialitati vanatoresti, somon fume, lostrita afumata, rata cu portocala, pe varza, friptura la tava, de rata salbatica, carnaciori de mistret, etc etc...
m-am simtit foarte bine, am "gustat" din plin toate momentele serii, am avut si companie pe masura, iar petrecerea(la restaurant) s-a terminat la 6 dimineata, continuand apoi intr-un spatiu mai intim si cu atat mai special :)

a, sa nu uit de tombola...am avut 5 bilete luate, din ele 4 au fost castigatoare...premiul cel mai cel a fost CAPRIOARA :), una adevarata, pe care urmeaza sa o gatim, motiv de alte reuniuni...acum nu vreau de cat sa dorm...a fost o noapte luuunga...
nu pot pune poze...am promis si in plus...sunt persoane importante, nu dam nume :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu