17 decembrie 2008

zi grea...

La multi ani, unei doamne, in primul rand, si multa sanatate...
in al doilea, mananc salata de vinete cu rosii, prima data pe anul acesta cred, pentru ca nu-mi plac vinetele, decat la cuptor, cu rosii si branza...
in al treilea...sunt franta, am avut o zi...plina, stresanta, fara satisfactii...
si cu ghinioane pt altii, dar cum nu am putut sta deoparte, am intrat si eu in ele...o adolescenta de 14 ani a fost intoarsa de la aeroport, pt ca matusa care avea procura pt ea, nu avea cazier...cei de la compania aeriana nu s-au sinchisit sa spuna, in momentul emiterii biletului, parintii nu s-au sinchisit sa se informeze la politia de frontiera si tot asa...biletul e nerambursabil, iar modificarile se fac cu 3 ore inainte...de unde sa stie, ca doar abia la aeroport au aflat...telefoane, agitatie, oboseala, solutii-pana la urma, alt bilet, pe maine ( sper sa nu sune tel maine dimineata la 6....)
si pe langa astea...teancuri de hartii de rezolvat pe birou, urgente gramada inainte de sarbatori, de umblat pr drumuri, tot eu :)
uffff....e greu...acum ma dor ochii, imi trag sufletul in seara asta, beau un ceai cald si dimineata o sa fiu fresh, la datorie...

6 comentarii:

  1. Mda, stiu cum sunt zilele astea...sa te odihnesti totusi, ca sa fii fresh de Sarbatori!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. moflea-la o agentie de turism

    anda-ma odinhesc de sarbatori, sunt o fire activa si-mi place agitatia, dar uneori mai clachez...
    acum sunt bine si mi-am inceput ziua...intorcandu-ma dupa cheile de la birou, ca le-am uitat acasa....

    RăspundețiȘtergere
  3. :) daca e pt cine cred eu,,,
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Un Craciun fericit...am ajuns din intimplare pe blogul tau...si as vrea sa iti amintesc ca atunci cind soarele nu se vede...el exista totusi si ca norii in zilele grele sint doar trecatori...
    Merry Christmas!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc rodica...asa este...pana nu sunt nori, nu apreciem soarele, si pana nu dam de greum nu vedem ca ne e si bine, cel putin eu :)
    craciun fericit si tie!!!

    RăspundețiȘtergere