17 noiembrie 2008

vise de noapte

visez mult...si foarte urat
ma trezesc obosita, prost dispusa, fara chef de viata si energie, uneori

nu sunt superstitioasa, sa cred ca visele mele de noapte ar putea deveni realitate(asta chiar ar fi un cosmar)...dar sunt constienta ca sunt o reflectare a temerilor, frustrarilor si problemelor din viata reala, de zi cu zi....nu le caut interpretari, nu stiu ce sa "fac" cu ele, nu stiu ce sa fac sa dispara...pentru ca nu le mai vreau, ma chinuie si ma fac mai nervoasa si mai irascibila....

a fost o vreme in care visam ca cineva vrea sa ma omoare...si de multe ori reusea...fie ma impusca, fie ma injunghia, fie ma arunca in vreo prapastie...de fiecare data pe furis, pe neasteptate, in spate...nu stiu cine era acel "cineva", era mai mult o idee, decat o persoana pe care sa o cunoscma trezeam cu sentimentul acela de cadere in gol, fara sa mai pot respira macar.....apoi au fost mortii pe care ii gaseam, fie in gradina, fie in casa, dar mereu in calea mea, acuzatori si hidosi....

am visat copii si nasteri premature...copii frumosi, plangand sau cu maini intinse, spre dragoste...dar de fiecare data in visul meu a lipsit bucuria nasterii unui copil, lumina pe care un suflet inocent o aduce in viata fiecaruia din noi.....
aseara am visat un film intreg.....un grup de oameni rai( mafioti sau ceva "interlopi", spaima orasului, oricum) au rapit o scoala intreaga, de fete....le-au tuns(aveau toate parul lung), cu banii luati din vanzarea lui au luat arme, apoi le-au adormit si le-au violat....
m-am trezit cu o greutate in piept si o durere de cap care inca ma chinuie...

un singur vis mai luminos imi amintesc, care a tot revenit, in momente diferite.....o casa frumoasa, cu etaj, situata in diverse locatii, in care ne adunam prietenii de alta data...fie pregatindu-ne de plecare, fie aflandu-ne in vacanta....

casa aceasta alba si frumoasa nu am mai visa-o de mult...imi lipseste...o oaza de liniste si lumina

10 comentarii:

  1. nu stiu cum sa iti zic
    ai un blog cam roz-mov sau ce culoare e el
    esti cam filosoafa
    lasa prostiile
    daca esti sagetatoare te iubesc eu, sunt tot sagetator

    RăspundețiȘtergere
  2. moflea
    sunt blonda :)-are relevanta cum arat?

    anonim:"la vie en rose" :)
    bine ai venit! stiam ca nu prea sunt compatibili sagetatorii intre ei

    zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. ana,
    visele astea vin din trairile de zi cu zi, din framantarile pe care le ai... fiecare vis vine din subconstient.

    RăspundețiȘtergere
  4. atunci...mai am pana sa dorm bine :(, poate cand va fi liniste si frumos, in viata mea....
    noapte buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel mai bine e sa nu te gandesti la nimic inainte de somn...sa vezi un film dragutz, in care se intampla numai lucruri bune, sa bei o ceasca de lapte cald sau de ceai de tei indulcit cu miere si sa speri ca vor urma zile mai bune, tot mai bune...Doar vin Sarbatorile, nu? :) Nimeni nu viseaza urat in perioada asta!

    RăspundețiȘtergere
  6. pai...sa public o poza :D, sa stim cu cine stam de vorba ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu sunt curioasa cum esti tu cu adevara, in sufletul tau, dincolo de cuvinte si spaime, dincolo de vise urate, de realitate si de intuneric...

    RăspundețiȘtergere
  8. lasa visele...ele sunt facute pentru ca ciclul somnului sa fie complet...noi singuri prin vointa de putem controla starea de anim...daca tu te simti optimista si plina de viata asa te vor vedea si ceilalti...si am invatat un lucru...oamenii cauta sa tina lanaga ei oameni optimisti si plini de viata...pentru ca starea e molipsitoare....daca aturajul e de tip EMO risti sa te molipsesti....ce am vrut sa spun cu asta....incearca sa iti impui optimism si o sa vezi cum te vor cauta tot mai multi prieteni :)...la mine functioneaza

    RăspundețiȘtergere