1 noiembrie 2008

imi doresc...

imi doresc sa calatoresc...
sa vad locuri frumoase...
sa vad locuri la care pana mai ieri nu indrazneam decat sa visez

intr-un top personal, destinatiile preferate ar fi:

1. paris
2. grecia
3. italia, in special venetia si malta

si...am sa le vad...e o promisiune...

pe de alta parte, in seara asta, la un pahar de martini, face to face cu gandurile mele, am ajuns la concluzia ca acord prea multa atentie anumitor persoane, chiar si indirect...am starnit rumoare cu ceea ce am scris si s-a inteles gresit....scriu pt mine si despre mine....nu denigrez pe nimeni, nu am nimic cu nimeni....

si nu, dragul meu, nu am sa postez nici o poza cu tine(cu mine), "compromitatoare" probabil pt tine sau pt planurile tale...nu am sa spun mai mult de ce am spus, nu am sa-i scriu ei nimic despre ce a fost intre noi...nu am sa public scrisorile ei de dragoste, sau mesajele pe care ti le-a trimis, cu bune intentii, pt ca mi-a fost si asa greu sa le citesc....nu ai inteles nimic...

si nu am sa mai te incomodez, in nici intr-un fel, pt simplul fapt ca vreau sa fac ceva pt mine si consider ca am facut tot ce mi-a stat in putere....pt ce oare?!

noapte buna...tuturor!

6 comentarii:

  1. si pana acuma nu ai vizitat nici o tara?

    RăspundețiȘtergere
  2. ba, am fost, in Marea Britanie, dar aveam vreo 13 ani...iar amintirile sunt destul de vagi.
    in tara la noi am calatorit mult si am vazut f multe locuri deosebite( si cate mai sunt...)
    duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am fost, si am vazut ca e usor sa ajungi mai ales in europa

    draga ana, vin-o cu mine, vom vedea Parisul tinandu-ne de mana, te voi legana in gondolele Venetiei...
    E drept, Parisul nu l-am vazut nici eu, dar Venetia..e superba,,
    Grecia..Malta, cu siguranta vom fii prieteni o buna parte din viata...

    RăspundețiȘtergere
  4. :) e bine de stiut, pentru ca e f importanta si compania, singura...nu ma incumet si nu ar avea aceleasi semnificatii;
    o saptamana frumoasa, daca tot e atat de darnica toamna aceasta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti doresc sa ajungi sa vezi si Dublinul daca nu l-ai vazut. E o bomboana de oras :)

    RăspundețiȘtergere
  6. oh,
    sa mergi la venetia, e minunata. pe mine parisul nu m-a impresionat deloc, desi l-am vazut de cateva ori, dar merita sa-l vezi...
    nu te conosc, dar in ceea ce priveste legatura la care ai renuntat de curand, mergi inainte, nu mai privi in spate. iti irosesti timp pretios din viata ta, si din ce am citit la tine pe blog, NU MERITA sacrificiul tau...

    RăspundețiȘtergere