23 noiembrie 2008

astazi e ziua mea...

" it's my party
and i cry if i want to
you would cry too
if it would happended to you..."


astazi este ziua mea, cum v-ati dat seama deja :) ... so what, ati putea spune?! si asa o fi, dar pentru mine...e o zi speciala...traditia si experienta persoanala spune ca de ziua mea plang-prietenii stiu de ce :D... nu am sa enumar n motive aici, mai ales fiindca nu vreau sa scriu despre anii ce au fost ci despre cel care este
este ziua mea...si nu m-a intrebat nimeni ce cadou mi-as dori( mai bine, ca si asa nu as fi stiut ce sa raspund :)...am petrecut un pic, am inceput din timp, dat fiind ca nu ne mai reunim ca pana acum, cu toti prietenii, care au fost, dat fiind ca nu mai sunt...acum, o seara cu rudele, o seara cu prietenii( nu sunt la fel de "prieteni" precum cei dinainte), o seara cu iubitul...care este, nu dam nume :D
deci...acesta este primul an, din sirul celor multi, in care nu am sa mai plang-nu se merita, nu am motive, nu mai am pentru cine(sau cine stie ce va fi pana la sfarsitul celor 24 ore ale zilei de 24?! va spun oricum)....anul acesta am sa zambesc cu obstinatie, ca " nu se stie cine se poate indragosti de zambetul tau"-zice o vorba din popor...anul acesta am sa fiu un model de optimism, voie buna si energie pozitiva, am sa-mi transform visele in realitate(numa sa le descopar):
"Visele mele
Se implinesc
Cit bat din palme sau cit clipesc!
Respir iubire,
Maninc iubire,
Va dau la toti si va molipsesc.
Nimic in lume
Nu ma opreste
Sa urlu tare SUNT FERICIT!!!"
ce-am sa mai fac anu asta....sa vedem...deocamdata astazi nu am sa fac prea multe...decat ca am sa primesc cadouri(nu multe, dar frumoase si din inima) si mai ales flori, am sa ma simt cea mai speciala, pentru cei de langa mine si nu numai, am sa merg totusi la birou, ca totusi e zi de luuuni si am sa raspund la toate telefoanele de felicitare:).va dau si numarul de telefon :)?!

9 comentarii:

  1. multumesc!
    am primit un buchet de flori superb!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!Sa nu plangi de ziua ta,dar daca plangi,sa fie de bucurie!
    Sa fii iubita.
    Un mic dar din partea mea! :)
    Un trandafir!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc!
    am primit trandafiri rosii si albi...
    si multi pupici ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani !!! Defapt nu multi ci infiniti ani iti urez, daca si tu crezi ca este posibil asa ceva.
    "Adevărat, adevărat zic vouă: Cel ce ascultă cuvântul Meu şi crede în Cel ce M-a trimis are viaţă veşnică şi la judecată nu va veni, ci s-a mutat de la moarte la viaţă. " Ioan 5.24

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani, draga mea, sa ai un an cat mai bun si mai plin cu tot ceea ce ti-ai dorit vreodata!
    Pana anul asta, si eu am plans mereu de ziua mea. Dar ceva minunat se poate intampla cand nici nu te astepti, depasind orice inchipuire. Iti tin pumnii!!!
    P.S. Azi este si ziua mamei mele, asa ca incep sa iti inteleg mai bine firea. Esti genul "daruibil":)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana,
    La multi ani! din suflet, sa iti dea Dumnezeu fericire deplina si multe motive de bucurie in viata...

    RăspundețiȘtergere
  7. LA MULTI ANI !!!!!! si scuze de intarziere :(

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc pentru urari si ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere