28 octombrie 2008

horoscop...si ganduri de bine




HOROSCOP SAGETATOR, LUNA NOIEMBRIE...

"Cuvintele cheie ale lunii: cariera, familie
Dragoste: Odata si odata, tot va trebui sa accepti ca ceea ce simti este doar o iluzie! In ultimul timp, ai alergat dupa himere, insa acum este momentul de a face un mic efort si de a-ti pune in ordine viata sentimentala. Pe cine iubesti de fapt? Incotro va indreptati? Sunt doua intrebari pe care ti le vei pune, fie ca iti doresti sau nu, in aceasta luna.
Bani: In aer pluteste premonitia unei promovari, bine-meritate de altfel! In aceasta perioada, poti lua cele mai complicate decizii in privinta carierei tale, intrucat vei fi inspirata si practica, deopotriva. Pentru tine, banii vor fi un punct forte al acestei luni!
Sanatate: Sanatate robusta si noroc – cine poate cere mai mult de atat de la viata? Multumita planetei Jupiter, te vei simti in forma maxima si vei reusi sa faci fata oricarei provocari.
Sfaturi pentru noiembrie: Stai cat mai departe de speculatii, riscuri, lucruri dubioase. Vei avea foarte mult de castigat daca te vei concentra pe cariera, stiind ca poti conta intotdeauna pe sprijinul familiei!"

deci....citeam acest horoscop, pt luna ce vine...numa lucruri bune....
eu am superstitiile mele, dar nu pot spune ca cred in horoscop incat sa-mi "traiesc" ziua dupa ce citesc dimineata la horoscop-de fapt, nici nu prea am vreme de asa ceva....alteori, imi atrage atentia...si ma face sa visez.....cum ar fi daca chiar mi s-ar intampla toate aceste lucruri frumoase...?

cred in autosugestie...cred in puterea gandului, fie el bun sau rau...cred in forta noastra de a schimba ceva, cand ne dorim cu adevarat ceva...cred ca oamenii sunt fundamental buni, curati...

cred ca as putea si ar trebui sa schimb ceva in viata mea...poate ca acesta este momentul...desi nu o sa ma bata nimeni pe umar sa-mi spuna" hei, tu chiar nu vezi ca nu e bine asa?!" cred ca inca imi lipseste destula incredere in mine...

sa imi fixez obiective, sau macar sa ma tin de cele pe care le am, lasate in uitare...

sa ma concentrez pe ceea ce am, bun si frumos in viata mea si sa fiu recunoscatoare pentru asta-am o fetita extraordinara, care merita toata atentia mea si tot ce e mai bun pe lumea asta;

sa incep fiecare zi zambind, sa-mi pastrez optimismul si sa incerc sa sa fac ceva bun, in fiecare zi;

sa fiu eu insami, un om mai bun, sa nu ma mai las coplesita de mizerii, de nimicuri, de tristetea distructiva care omoara orice speranta...
sa fac pasi mici, dar siguri si inainte...convinsa fiind ca la capatul drumului, sau undeva acolo, este oaza mea de liniste si frumos
sa iubesc...
sa lupt pentru ceea ce-mi doresc, sa renunt la lupta mea cu morile de vant....sa ma bucur de un nou inceput si sa il fac sa devina realitate...

sa fie, atunci, o luna de noiembrie calda si un sfarsit de an bun, frumos, linistit...si speranta sa ramana cu noi !!!

5 comentarii:

  1. si eu sunt sagetator... la unele chesti se potriveste !

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    te salut, sagetatorule...
    si ganduri bune, de dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! si asa voi fi primul ..:)
    Cred ca esti o persoana care sta bine pe picioarele ei. Puternica, hotarata in a incerca si care renunta foarte greu, o lupatatoare! Iubeste!... e simplu daca iti deschizi sufletul..lasa-ti inima libera..
    Luna asta vei fi vrednica sa primesti tot ce e bun pentru zodia ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. abia te-am descoperit, promit sa revin sa aprofundez
    toate cele bune

    RăspundețiȘtergere