18 octombrie 2008

adolescentine....

scriam poezii in liceu....daca se pot chema asa....1995-1996
"as vrea sa fiu un inger
de paza la poarta sufletului tau
sa-i apar gingasia
de ura si de moarte
sa-i apar singuratatea
de falsi prieteni ce te mint...

as vrea sa fiu o stea
sa-ti luminez cararea
sa iti veghez uitarea
si sa ma sting cand dragostea te va orbi
si nu vei mai putea sa vezi
o veche stea...."


"as vrea sa fiu langa tine
sa plang si lacrimile mele
sa-ti spele sufletul de ganduri amare.
sa plangi si tu si sa fim amandoi
doi hoinari, parasiti ai sortii
sa plangi, iar lacrima ta
s-o strang in sufletul meu
alaturi de ganduri pe care
le ascund mereu si pe care
le crezi spulberate de vant"

"as vrea sa plec
sa nu mai vad, sa nu mai stiu
sa cred ca nu a fost nimic
si nu ai fost decat un vis.
as vrea sa plec in infinit
sa fiu o stea in univers
la care sa priveasca toti
afland povestea celei ce-a murit...

sa fiu o stea ce-ti va veghea
si drumul, viata, dragostea
o stea ce se va stinge in ocean,
cand vei iubi pe-altcineva..."

"mi-am strigat si mi-am cantat dragostea
cazuta in intunericul uitarii tale.
am plans despartirile noastre
cu lacrimile durerii nesterse
am sperat ca vei auzi glasul
ce striga in noaptea nepasarii tale
ce striga dupa ajutorul tau...

am plans cu lacrimile iubirii
pe locul unde ai plecat
o umbra am strans in brate
si am sarutat buzele reci
ale nimanui...
eram singura si sarutarea ta
sarutarea lui Iuda imi ardea
sufletul inghetat."

TRECUT
intr-o odaie prafuita
paseste cu sfiala
de teama panza de paianjen
sa n-o destrami, de teama.

si mergi incet sa nu trezesti
vreo amintire dureroasa
ce doarme sub oglinda joasa
sau sub covorul prafuit

cand in oglinda ai vrea
sa te privesti
tu, praful nu il da deoparte
sunt amintiri ce daca le trezesti,
vei intelege ca nu-s inca moarte...."

2 comentarii:

  1. multumesc...
    nu mai stiu de ce si daca chiar sufeream pe atunci...dar pt mine, sunt actuale...
    duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere