18 septembrie 2008

yesterday

yesterday
all my troubles seems so far away...

sunt trista...sunt obosita...sunt foarte obosita...noptile nedormite isi spun cuvantul...nu mai avem 20 ani(din pacate);

aseara am iesit...am ras, am baut bere, am ascultat muzica...ne-am simtit bine, doar eram cu prieteni :); imi place acum de ei, sunt asa sociabili, prietenosi, grijulii, sa ne fie si noua bine...ce stiu ei....

eu...sunt obosita...vreau sa dorm vreo 2 zile sau vreo 2 ani, sa ma trezesc intr-un pat de femeie frumoasa :)...

poate o iau razna in vreo zi.....sau altcineva inaintea mea

noapte buna

2 comentarii:

  1. In tot ceea ce scrii aici... ''am baut bere'' e ca nuca in perete...parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. in vremea aceea, chiar si berea avea anumite intelesuri :), de-aia apare expresia respectiva

    RăspundețiȘtergere