2 septembrie 2008

september morning...

buna dimineata...
astept sa beau cafeaua...a doua deja, la birou....
s-a racit....sunt reci diminetile si noptile la munte...
sunt....calma....si astept
naiva cu siguranta, sau poate e doar o incredere nesfarsita care nu se mai termina, indiferent de cate suturi iau.....
aseara-o relativa discutie dupa concedii, al meu si al lui.....al nostru nu mai e de mult....el, sfidator si superior, un fel de Dumnezeu care pedepseste si razbuna nefericiri trecute.....adica asa spune....
eu....cu lacrimi in ochi, ca intotdeauna, ma intreb cat trebuie sa mai ascult si sa mai cred povestile lui, despre pedepse, razbunari, regrete, etc etc

......de 2 ani de zile.....astept sa-mi "dea drumul"....sau macar sa ma lase in pace, sa sufar fara noi si noi motive si mai ales fara sa ma mai minta.....ca daca tot nu avem nici o treaba....de ce sa ne mai "intersectam".....

el.....traieste o poveste de dragoste...desi nu a lui :D, cu...ea///aceeasi care nu ma lasa sa dorm noptile de ani de zile......si o neaga cu vehementa, minte pana la cer si inapoi.....ca nu cumva sa-i dejoc eu planurile......

telenovela?!

nu, nebunie.......

acum....poate e atat de bolnav incat sa si faca lucrul acesta...l-am vazut cu cata inversunare vorbeste de razbunare.....
si cine stie cate.....

buna cafeaua......

2 comentarii:

  1. Imi pun intrebarea, prosteste...Ce fel de om e asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Un barbat :) care a iubit odata si s-a transformat asa cum citesti

    RăspundețiȘtergere