13 septembrie 2008

especially for u :)



buna dimineata de sambata

cafeaua fierbinte, trezit greu si cu durere de cap, somn de-mi pica ochii in gura, mofturile obisnuite de weekend ale piticului meu....


dar incerc sa scriu cateva randuri, sunt datoare :D

adica....pentru "prietenul" meu, ca tot nu i-a placut titulatura, trebuie sa ii spun ca a avut dreptate, chiar am "confundat" blogul cu un jurnal....e gresit spus pentru ca nu l-am confundat ci asa l-am considerat pt mine, din simplul fapt ca fiecare scrie ce vrea pe blogul lui, nu?


si daca pt mine important e sa-mi astern gandurile in scris, si sa incerc sa mi le pun in ordine, nu e nici o problema, nu? pana la urma, nici nu astept comentarii, nici sa le citeasca cineva, fiindca nu cred ca prezinta vreun interes pentru cineva, exceptie facnd vreo 2-3 persoane.....


in fine, cam asta e, voiam doar sa stie ca nu il mai consider "vinovat" ca mi-a furat jurnalul :)


si spor la treaba pe ziua de azi :D


PS: la noi vine iarna, cat de curand cred....

2 comentarii: