9 septembrie 2008

ana

ce nume simplu.....
ana

astazi e ziua mea...
si ce daca? adica ziua numelui......
mai plina ca alta data, dar atat de goala, dupa seara de-aseara....

m-am trezit de dimineata, cu ochii rosii de plans...dar resemnata
m-am machiat, m-am imbracat frumos, am afisat zambetul de strada si am plecat la munca.....

doamna coca mi-a adus flori de dimineata
e o femeie deosebita....multumesc

apoi...am luat prajituri, pt colegii de la firma...s-au mancat intre timp, ca a trecut multa lume pe aici...
nasa, mi-a luat cercei, flori, trandafiri superbi,
iulian, mi-a luat de baut si trandafiri ( sic!!)
iulia, mi-a luat flori,
parintii lui iulian, mi-au adus de baut si flori.....

poate trag vreo bauta deseara...cine stie....

si peste toate....ras, flori, prajitura.....
sunt trista si goala......

ascult aceeasi muzica de plans.....
tu, numai tu, cu ochii tai verzi....

si sper la mai bine

mi-am luat cercei....si bratara :)

sa fiu sigura ca primesc ceva :D

LA MULTI ANI!

Un comentariu: