10 mai 2008

sambata seara

buna seara.....

weekend.....ce-o mai fi insemnand acest cuvant......ca in atatea seri, suntem acasa, singure, eu si bebe....sunt oarecum trista, oarecum blazata, si aproape tot timpul nervoasa....uneori simt ca nu mai sunt eu....am devenit o alta persoana....de regula mai rea, mai pesimista, mai inchisa...

si sunt stresata...de munca, de plictiseala, de kg in plus....si mananc de stres, in loc sa ma mobilizez sa slabesc....sa fac ceva efectiv pt mine....

mi-e dor de jurnalul meu din adolescenta....mi-e dor de mine, ce-a de atunci, nesigura si complexata, naiva si atat de increzatoare!!!

s-au dus toate pe apa sambetei, intr-o zi, intr-un an, sau in mai multi......am ramas goala, pe dinauntru, goala de ceva bun, am strans cu inversunare ura, dispret, regrete, nemultumire, le-am gasit loc la mine in suflet......si am dat in schimb lacrimi...atatea lacrimi.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu